Skip to main content

Kundeservice

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål. Du er også altid velkommen til at kontakte os på +45 3021 3880, eller via kontaktformularen nedenfor. 

Ofte Stillede Spørgsmål

Hvor lang fortrydelsesret har jeg på mit køb?

Hvis du har fortrudt dit køb, kan du selvfølgelig få dine penge retur. I Sportigan har du ubegrænset fortrydelsesfrist, du kan derfor returnere eller bytte din vare, når du har lyst. Du skal blot fremvise en gyldig bon eller faktura.

Du finder din nærmeste Sportigan butik her:

Reklamation

Du er altid velkommen til at få svar vedr. reklamation i en af vores butikker, så længe du kan fremvise en gyldig bon eller faktura på, at du har købt varen hos os.

Du finder din nærmeste Sportigan butik her:

Kan jeg bruge mit gavekort i alle butikker?

Ja, du kan bruge dit gavekort i alle vores Sportigan butikker.

Se her, hvor du kan bruge dit gavekort: 

Kan jeg tjekke saldoen på mit Sportigan PBS (plastik) gavekort på Sportigan.dk?

Ja, det kan du.

Indtast gavekortnummeret i feltet og klik på GEMMENFØR

Du kan tjekke din saldo her

Kan jeg købe gavekort på Sportigan.dk?

Nej, det kan du desværre ikke. Gavekort kan kun købes i de fysiske Sportigan butikker.

Har Sportigan en kundeklub?

Ja, Sportigan har en kundeklub – Klub Sportigan.

Du melder dig ind ved at klikke på banneret på forsiden af Sportigan.dk, eller ved at gå ind på klub.sportigan.dk og udfylder dine oplysninger.
Her finder du også de samlede medlemsbetingelser for Klub Sportigan.

Hvordan melder jeg mig ind i Klub Sportigan?

Det er nemt og hurtigt at blive medlem af Klub Sportigan.

Klik blot på banneret på forsiden af Sportigan.dk og udfyld dine oplysninger.

Her kan du også se de samlede medlemsbetingelser for Klub Sportigan.

Hvilke fordele får jeg som medlem af Klub Sportigan?

Som medlem af Klub Sportigan, får du mere end bare gode tilbud. Du får bl.a.

  • Nyheder før alle andre via e-mail og direkte på din mobiltelefon
  • Medlemstilbud og eksklusive konkurrencer
  • Eksklusive arrangementer hvor der vil være store rabatter kun for Klub Sportigan medlemmer
  • Muligheden for at nominere din lokale klub til Den Store Klubpris, hvor vi 2 x årligt uddeler 10.000 kr. til lokale sportsklubber og projekter.
Koster det noget at være medlem af Klub Sportigan?

Nej, det koster ikke noget at tilmelde sig og være medlem af Klub Sportigan.

Kundeklubben er forbeholdt privatpersoner, og du skal være fyldt 18 år for at kunne få lov til at oprette dig som medlem af Klub Sportigan.

Hvordan ændrer jeg mine informationer på min konto?

Du kan henvende dig i din lokale butik (butikken du valgte ved indmeldelse) og bede dem rette dine oplysninger.
Du kan også sende en e-mail til klub@sportigan.dk med de nye oplysninger eller ringe til kundeservice på telefon nr. 30 21 38 80 alle hverdage mellem kl. 10 og 16.

Hvordan melder jeg mig ud af Klub Sportigan?

Det gør du ved at klikke på linket forneden i et nyhedsbrev, hvor du framelder dig nyhedsbrevet. Du bliver nemlig automatisk meldt ud af Klub Sportigan, når du framelder dig nyhedsbrevet.

Du kan også sende en e-mail til klub@sportigan.dk eller ringe til kundeservice på telefonnr. 30 21 38 80 alle hverdage mellem kl. 8 og 16.

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrev?

Det gør du ved at klikke på linket forneden i et nyhedsbrev.

Du kan også sende en e-mail til klub@sportigan.dk eller ringe til kundeservice på telefonnr. 30 21 38 80 alle hverdage mellem kl. 8 og 16.

OBS! Hvis du framelder dig nyhedsbrev, bliver du automatisk meldt ud af Klub Sportigan.

Hvordan afmelder jeg SMS servicen?

Du afmelder SMS servicen ved at skrive “Sportigan stop” til 1272.
OBS! Hvis du afmelder SMS servicen, afmelder du automatisk nyhedsbrev og dit medlemskab i Klub Sportigan.

Force majeure

I tilfælde af force majeure bortfalder Sportigan.dk’s forpligtelser, og er force majeure perioden længere end to måneder, har både du som kunde og Sportigan.dk ret til at ophæve aftalen uden pligt til at betale erstatning.

Med force majeure menes blandt andet strejker, sygdom hos medarbejdere, transportforstyrrelser, import- / eksportforbud, uanset om dette forekommer hos os eller vores (under-)leverandører.