Din indkøbskurv

Total: 0,00 DKK

 

Har du brug for hjælp fra Kundeservice?

 

Herunder har vi samlet og besvaret de spørgsmål, som vi får stillet oftest. Så mangler du

svar på et spørgsmål, så beder vi dig kigge listen igennem hurtigt, før du sender os en mail.

Klik på en hovedkategori. Derefter klikker du på et spørgsmål, og så vil svaret automatisk komme frem.


SÅDAN HANDLER DU HOS OS

  • Hvordan handler jeg på webshoppen?

    Vælg den kategori (og filtrer efterfølgende eventuelt på KØN, og eventuelt på MÆRKE, STØRRELSE eller FARVE), du ønsker at søge i.

     

    Klik på det produkt, du ønsker at købe.

     

    Vælg størrelse og/eller farve samt det antal, du ønsker at lægge i indkøbskurven.

     

    Vælg næste kategori, du ønsker at shoppe i, og fortsæt som tidligere.

     

    Vælg ”Gå til indkøbskurv” for at se dine udvalgte varer. Her kan du redigere din ordre (ændre antal – husk at klikke på ”Opdater”-knappen under feltet, der angiver antal pr. vare - og evt. fjerne varer fra indkøbskurven).

     

    Vælg ”Shop videre”, hvis du ønsker dette, eller vælg ”Gå til bestilling” og du vil blive guidet gennem betalingsforløbet indtil købet er afsluttet.

  • Hvad modtager jeg fra Sportigan.dk efter mit køb?

    Umiddelbart efter du har foretaget købet, vil du modtage en bestillingsbekræftelse på din mail-adresse. Vær derfor omhyggelig med at skrive din mail adresse korrekt.

     

    Af bestillingsbekræftelsen fremgår adresse, varer, beløb, ordrenummer m.m. Kontroller og gem altid denne.

     

    Bemærk at bestillingsbekræftelsen er, som navnet antyder, en bekræftelse på, at vi har modtaget din bestilling. Det er ikke en ordrebekræftelse. Du får en bekræftelse på at ordren er afsendt, når vi sender dig en mail med ”Ordre afsendt” i titellinjen. Hermed anses endelig aftale om bestilling af varer mellem dig og Sportigan.dk for værende indgået.

     

    Hvis Sportigan.dk ikke er i stand til at opfylde din ordre som følge af for eksempel udsolgte varer, kontakter vi dig hurtigst muligt på enten telefon eller e-mail.

     

    Vi tager forbehold for tekniske fejl (herunder fejl på priser på shoppen), trykfejl og lagerstyringsfejl. Ligeledes tager vi forbehold for prisændringer. 

     

  • Priser

    Alle priser angives i danske kroner (DKK) inkl. 25% moms.

     

    Fragtomkostninger fremgår ved link sammen med prisen.

     

    Når du har gennemført bestillingen, vil du modtage en bestillingsbekræftelse på dit køb pr. e-mail. Selve betalingen bliver først gennemført, når vi afsender varen til dig.
     

    Vi forbeholder os retten til at ændre priser og rabatter med øjeblikkelig virkning, men uanset dette vil din bekræftede pris på allerede bestilte varer selvfølgelig være gældende for din ordre.

     

    Vi tager dog forbehold for tekniske fejl (herunder fejl på priser på shoppen) trykfejl, og lagerstyringsfejl. Ligeledes tager vi forbehold for prisændringer.

  • Kan jeg ændre/tilføje/annullere min ordre efter ordreafgivelse?

    Hvis ordren allerede er pakket, er ændringer og/eller tilføjelser desværre ikke muligt. Vi pakker dog hele dagen, og hvis din ordre endnu ikke er pakket, kan vi godt ændre i den. Hvis du har ændringer til en ordre, bedes du hurtigst muligt efter ordreafgivelse kontakte vores kundeservice på tlf. (+45) 30 21 38 80, så vi kan undersøge, om det er muligt at ændre ordren.

  • Er jeg dårligere stillet ved at handle på nettet?

    Rent faktisk er man ofte bedre stillet ved at handle i vores shop på nettet end i en almindelig butik. Vi er en E-mærket virksomhed, hvilket betyder, at vi kan tilbyde dig som kunde en skærpet sikkerhed og forbrugerservice.

    Læs eventuelt mere om dette nedenfor og/eller ved at klikke på E-mærket på siden.

  • Har I en butik?

    Ja, der findes Sportigan-butikker i disse byer i Danmark. 

  • Udsolgte varer?

    Du er altid velkommen til at sende os en forespørgsel via shop@sportigan.dk eller ringe til os på telefon nr. (+45) 30 21 38 80.

  • Jeg er under 18 år, kan jeg så handle på webshoppen?

    For at handle på Sportigan.dk skal du være fyldt 18 år og have MobilePay eller være i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer.

    Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

  • Hvilken internetbrowser anbefaler I at bruge?

    Vi anbefaler, at du bruger Google Chrome som internetbrowser. Denne browser giver dig den bedste brugeroplevelse på webshoppen og understøtter 100% vores funktioner på filtrering på køn og mærke, når du udvælger de ønskede varer. 

GAVEKORT OG TILGODEBEVIS

  • Kan jeg købe gavekort på Sportigan.dk?

    Nej, det kan du desværre ikke. Gavekort kan kun købes i de fysiske Sportigan butikker. 

  • Kan jeg bruge et Sportigan gavekort på webshoppen?

    Ja, kan godt bruge dit PBS (plastik) Sportigan gavekort på shoppen.


    Du skal blot sende en e-mail til shop@sportigan.dk med angivelse af dit gavekortnummer og det nøjagtige beløb, du ønsker at handle på shoppen for. Så trækker vi beløbet på dit PBS gavekort og sender dig et Sportigan.dk gavekort pr. e-mail. 


    Når du har modtaget det nye gavekort pr. e-mail, lægger du den/de ønskede vare(r) i indkøbskurven, indtaste gavekortkoden i det tomme felt nederst til venstre inde i indkøbskurven (lige under den/de vare(r) du har valgt), og klik efterfølgende på den røde knap ”AKTIVÉR KODE”.

     
    Gavekortkoden finder du på gavekortet i feltet ”Kode”. Det er en 10- eller 11-cifret kode bestående af både bogstaver og tal. Husk at skrive alle bogstager i koden med STORT. 

     
    OBS: Sportigan.dk gavekortet, du modtager pr. e-mail, kan IKKE bruges i de fysiske Sportigan butikker, men kun på webshoppen. 

    Bemærk desuden venligst, at det ikke er muligt at få pengene udbetalt for varer, der er betalt med gavekort eller tilgodebevis.


    Endvidere er det heller ikke muligt at ombytte et gavekort til kontanter. 


    Profil gavekort (4 cifre) kan IKKE bruges på Sportigan.dk. 

  • Kan jeg bruge et Sportigan tilgodebevis på Sportigan.dk?

    Nej, du kan ikke bruge et tilgodebevis fra en af de fysiske Sportigan butikker på webshoppen. 

  • Kan jeg tjekke saldoen på mit Sportigan PBS (plastik) gavekort på shoppen?

    Ja, det kan du.

     

    Klik blot på GAVEKORT allerøverst i højre hjørne på shoppen. Indtast gavekortnummeret i feltet og klik på GEMMENFØR.

KLUB SPORTIGAN

  • Har Sportigan en kundeklub?

    Ja, Sportigan har en kundeklub. 

     

    Du melder dig ind ved at klikke på banneret BLIV MEDLEM AF KLUB SPORTIGAN på forsiden af shoppen. Her finder du også betingelserne for kundeklubben. 

     

    Det er naturligvis gratis at være medlem af Klub Sportigan.

  • Hvordan melder jeg mig ind i Klub Sportigan?

    Det er nemt og hurtigt at blive medlem af Klub Sportigan.

     

    Klik blot på banneret BLIV MEDLEM AF KLUB SPORTIGAN og udfylder dine oplysninger. 

     

    Her kan du også se de samlede medlemsbetingelser for Klub Sportigan.

  • Hvilke fordele får jeg som medlem af Klub Sportigan?

    Når du melder dig ind i Klub Sportigan, får du følgende fordele:

     

    • Du får 1 point til Klub Sportigans pointshop, hver gang du køber for 10 kr.

    • Du får særlige medlemsrabatter, masser af VIP kampagner og fordele.

    • Du får mulighed for at veksle Klub Sportigan point til præmiebeviser i vores pointshop.

    • Du kan tilvælge e-mail med tilbud, tips, konkurrencer og invitationer til lokale events målrettet dig og dine interesser.

    • Du kan tilvælge SMS og modtage særligt fordelagtige tilbud.

     

    Bemærk: Du optjener ikke point på gavekort. Klub Sportigan medlemskortet kan ikke anvendes i kombination med andre fordelskort. Der gives ikke point på køb, hvor der foreligger andre forud aftalte rabatter. Der gives altid point på udsalgsvarer samt nedsatte varer.

  • Koster det noget at være medlem af Klub Sportigan?

    Nej, det er gratis at tilmelde sig og være medlem af Klub Sportigan.

     

    Kundeklubben er forbeholdt privatpersoner, og du skal være fyldt 18 år for at kunne få lov til at oprette dig som medlem af Klub Sportigan.

  • Skal jeg taste mit Klub Sportigan medlemsnummer, når jeg handler på Sportigan.dk?

    Ja, det er vigtigt, at du husker at taste dit medlemsnummer i rubrikken KLUB SPORTIGAN (efter du har tastet navn, adresse osv. i check-out forløbet) for at optjene Klub Sportigan point på dine on-line køb.

    Bemærk: Har du glemt at taste dit medlemsnummer på Sportigan.dk, kan du ikke få point for dit køb, da vi ikke kan efterregistrere point.

    Husk altid at holde dine informationer på din Klub Sportigan konto opdaterede. 

  • Hvordan ændrer jeg mine informationer på min Klub Sportigan konto?

    Sådan opdaterer du dine informationer på din Klub Sportigan konto:

     

    • Klik på dette link
    • Indtast dit mobilnummer og din adgangskode og klik på LOG IND
    • Har du glemt din adgangskode, trykker du på GLEMT ADGANGSKODE, hvorefter en ny sendes til din e-mail adresse
    • Når du er logget ind, vælger du ”MIN PROFIL”

    • Ret de relevante oplysninger, acceptér medlemsbetingelserne og tryk OPDATER.
  • Hvordan optjener jeg points?

    Du optjener point, hver eneste gang du handler i en Sportigan butik eller på Sportigan.dk, og samtidig viser dit medlemskort eller anvender dine medlemsoplysninger (ved online køb).

     

    Når du handler i en fysiske Sportigan butikker:
    Som medlem af Klub Sportigan optjener du point på dine køb, hvis du blot husker at vise dit medlemskort ved betaling.

    Dine point fremgår af din bon. Husk at tjekke pointene på din bon inden du forlader butikken, og kontakte personalet med det samme, hvis der er fejl. 

     

    Når du handler online på Sprtigan.dk: 
    Indtast dit medlemsnummer i feltet KLUB SPORTIGAN (efter du har tastet navn, adresse og e-mail adresse) i check-out forløbet.

     

    Har du glemt at taste dit medlemsnummer på Sportigan.dk, kan du ikke få point, da vi ikke kan efterregistrere point. 

     

    Hvis du ikke allerede er medlem af Klub Sportigan, kan du nemt og hurtigt blive det. Klik blot på banneret BLIV MEDLEM AF KLUB SPORTIGAN på forsiden af shoppen og indtast de nødvendige oplysninger. 

  • Hvad kan jeg bruge mine optjente points til?

    Du kan købe præmiebeviser i din PRÆMIESHOP for de optjente points via Klub Sportigan.

    Alle de opsparede point kan du bruge til præmiebeviser i Klub Sportigan Pointshop, når du har optjent de første 100 point. Du kan altid finde et præmiebevis, som passer dit pointniveau.

    Når du bestiller et præmiebevis, er det et bevis på, at du kan få rabat på varer. Du skal printe præmiebeviset ud og kan med det samme få din rabat på dit næste køb i din nærmeste Sportigan butik. Præmiebeviser kan IKKE bruges på Sportigan.dk.


    Sådan bestiller du præmiebeviser i Klub Sportigan Pointshop 
    Du skal logge ind på din personlige medlemsside på www.klubsportigan.dk for at se, hvilke præmiebeviser du kan få for dine point. Her kan du også se præmiebevisets værdi og hvor mange point, det koster.

    Klik på og bestil det præmiebevis, du ønsker dig. Herefter skal du bekræfte dit præmiebevis. Når det er sket, får du en ordrebekræftelse og dit præmiebevis pr. e-mail, og vi justerer din pointsaldo. Husk at medbringe dit medlemskort, når du skal indløse præmiebeviset i din lokale Sportigan butik.

    Ved præmiebeviser har du 14 dages fortrydelsesret
    Har du bestilt et præmiebevis, har du 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag, hvor du bestilte præmiebeviset. Du kan dog ikke fortryde, hvis du allerede har indløst præmiebeviset.

    Varer købt med præmiebevis 
    Har du købt en vare i en Sportigan butik og samtidig gjort brug af et Sportigan præmiebevis, kan varen alene ombyttes til en anden vare. Har du købt for mere end præmiebevisets værdi og ladet præmiebeviset indgå som en del af betalingen, gives penge kun tilbage på det beløb, som ligger udover præmiebeviset pålydende værdi i kroner. Det resterende beløb som udgør præmiebevisets værdi i kroner, kan alene benyttes til at få udleveret en anden vare og kan aldrig ombyttes til kontanter.

    Dine point udløber efter 2 år 
    Dine point bliver forældet 2 år efter, at du har optjent dem, så husk at bruge dem i god tid! Du vil altid få et varsel fra os senest 3 måneder, før de udløber. Bruger du løbende nogle af dine opsparede point i vores Pointshop, vil det altid være de ældste point, som du anvender først.

    Alle point er personlige 
    Alle optjente point er personlige og kan ikke overføres til familiemedlemmer eller andre medlemmer. Det gælder også i tilfælde af dødsfald. 

  • Hvordan ser jeg, hvor mange points jeg har optjent?

    Hvis du logger ind på din Klub Sportigan profil, kan du se dine optjente points i det orange felt for oven i højre hjørne ved siden af LOG UD knappen. 

  • Jeg har glemt mit kodeord - hvad gør jeg så?

    Så klikker du bare på dette link og klikker på GLEMT ADGANGSKODE i feltet LOG IND, hvorefter en ny sendes til din e-mail adresse.

     

  • Hvordan afmelder jeg nyhedsbreve?

    Det gør du ved at logge på din Klub Sportigan konto (klik på dette link, indtast dit mobilnummer og din adgangskode og klik på LOG IND). Har du glemt din adgangskode, trykker du på GLEMT ADGANGSKODE, hvorefter en ny sendes til din e-mail adresse. 


    Når du er logget ind, fjerner du fluebenet ud for Jeg accepter, at Klub Sportigan lejlighedsvis sender mig SMSer med relevante tilbud, tips, fordele og særlige arrangementer, der passer til min profil.

    Afslut ændringen ved at trykke på OPDATER.

  • Hvordan melder jeg mig ud af Klub Sportigan?

    Det gør du ved at logge på din Klub Sportigan konto (klik på dette link, indtast dit mobilnummer og din adgangskode og klik på LOG IND). Har du glemt din adgangskode, trykker du på GLEMT ADGANGSKODE, hvorefter en ny sendes til din e-mail adresse. 


    Klik derefter på linket MELD MIG UD nederst på siden. 

    Du kan også melde dig ud af Klub Sportigan ved at klikke på linket nederst i et af vores nyhedsbreve.

SÅDAN FINDER DU DEN RIGTIGE STØRRELSE

  • Hvordan finder jeg den rigtige skostørrelse?

    Gå ind på den sko, du ønsker at købe og klik på linket til lige under størrelsesknapperne "I tvivl om størrelsen?". Her kan du se en OMREGNINGSTABEL til europæiske størrelser samt skoens indvendige mål i mm. Har du brug for yderligere vejledning, kan du vælge SÅDAN MÅLER DU DIN FOD.

     

    Klik på det grønne X i øverste højre hjørne af guiden for at lukke størrelsesguiden igen.

     

    BEMÆRK! Vores størrelsesguides er vejledende. Prøv altid skoene på, inden du tager dem i brug. 

  • Hvordan finder jeg den rigtige størrelse på børnetøj?

    Gå ind på den vare, du ønsker at købe og klik på linket lige under størrelsesknapperne "I tvivl om størrelsen?". Her kan du se, hvad størrelserne cirka svarer til i alder.  

     

    Klik på det grønne X i øverste højre hjørne af guiden for at lukke størrelsesguiden igen.

     

    BEMÆRK! Vores størrelsesguides er vejledende. Prøv altid tøjet på, inden det tages i brug. 

LEVERING

  • Hvornår kan jeg forvente at modtage mine varer?

    Ordren leveres indenfor 1 - 2 hverdage fra ordreafgivelse. Alle varer sendes med GLS eller PostNord.

  • Hvordan bliver mine varer sendt?

    Alle varer sendes med GLS eller PostNord. Du vælger selv leveringsform i check-out forløbet.

  • Hvor til leveres min ordre?

    Du kan vælge at få din ordre leveret til din privatadresse, til din arbejdsplads eller vælg selv afhentning (GLS eller PostNord).

  • Hvornår behandler I min ordre?

    Hvis du laver din ordre på en hverdag før kl. 14:00, bliver din ordre afsendt samme dag, og herefter lover både Post Danmark og GLS dag-til-dag levering for 98% af alle pakker.

     

    Laver du din ordre efter kl. 14:00 eller på helligdage eller i weekenden, bliver din ordre sendt den næstkommende hverdag.

     

    Bemærk dog, at hvis du bestiller inden kl. 14. om fredagen og vælger levering med Post Danmark (VÆLG SELV AFHENTNING i en Post Danmark pakkeboks / postbutik), bliver pakken leveret om lørdagen. Vælger du VÆLG SELV AFHENTNING i en GLS PakkeShop eller LEVERING TIL ARBEJDSPLADSEN eller LEVERING TIL DIN PRIVAT ADRESSE med Post Danmark bliver din ordre leveret efterfølgende mandag.

     

    Du får naturligvis både mail og SMS, når din pakke er klar til afhentning.

  • Hvilke leveringsformer kan jeg vælge imellem?

    På Sportigan.dk kan du vælge imellem følgende leveringsformer:

     

    • Vælg selv afhentning i GLS PakkeShop (* standard) - pakker udbringes mandag - fredag
    • Vælg selv afhentning i PostNord postbutik / pakkeboks eller på posthus - pakker udbringes mandag - lørdag
    • Levering til din arbejdsplads med PostNord - pakker udbringes mandag - fredag
    • Levering til din privatadresse med PostNord - pakker udbringes mandag - lørdag

     

    * Standard leveringsform på Sportigan.dk er vælg selv afhentning i GLS PakkeShop. Hvis du ønsker en anden leveringsform, skal du aktivt vælge dette under levering. 

  • Vælg selv afhentning (standard)

    Du kan vælge at hente din ordre i en GLS PakkeShop (standard) eller på posthuset / i en af PostNords postbutikker eller pakkebokse.


    En GLS PakkeShop fungerer som afhentnings- og afsendelsessted for pakker. Den kan være integreret i en hvilken som helst slags butik (shop-in-shop-system). I Danmark er der mere end 1.300 GLS PakkeShops, hvor man kan hente pakker. Mange af butikkerne har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.


    En PostNord pakkeboks er en automat, hvor du kan hente din pakke. Der findes 170 pakkebokse rund om i landet og i 300 af Coops butikker, hvor pakkeboksen er tilgængelig i hele butikkens åbningstid. Med over 1.200 PostNord udleveringssteder i hele landet, er der altid et udleveringssted tæt på dig.  

     

    Varerne leveres 1 - 2 hverdage efter din bestilling. 

     

    Prisen for denne leveringsmåde er 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Levering til din arbejdsplads

    Du kan vælge at få din ordre leveret til din arbejdsplads. Det er naturligvis vigtigt, at du sikrer, at levering til arbejdspladsen er forenelig med din arbejdsplads politik.

     

    Din pakke vil blive leveret til din arbejdsplads. Du skal blot angive navn og adresse på din arbejdsplads.

     

    Varerne leveres 1 - 2 hverdage efter din bestilling. 

     

    Prisen for denne leveringsmåde er 29 DKK, når du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit. 

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Levering til din privatadresse

    Din pakke vil blive leveret til din bopæl. Er du ikke hjemme, når pakkeposten kommer, vil du modtage en SMS og en e-mail, der informerer om, at din pakke kan afhentes inden for de næste 7 dage på det oplyste udleveringssted. Ved afhentning på udleveringsstedet, skal du medbringe pakkenummeret, som fremgår af SMS'en og e-mailen, samt ID for at få pakken udleveret.

     

    Levering vil finde sted 1 - 2 hverdage efter din bestilling.

     

    Prisen for denne leveringsform er 39 DKK, uanset hvor meget du handler for.

      

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Kan jeg få leveret min pakke i weekenden?

    Ja, hvis du bestiller inden kl. 14. om fredagen og vælger levering med Post Danmark (VÆLG SELV AFHENTNING i en Post Danmark pakkeboks / postbutik), bliver pakken leveret om lørdagen. Vælger du VÆLG SELV AFHENTNING i en GLS PakkeShop eller LEVERING TIL ARBEJDSPLADSEN eller LEVERING TIL DIN PRIVAT ADRESSE med Post Danmark, bliver din ordre leveret efterfølgende mandag.

     

    Du får naturligvis både mail og SMS, når din pakke er klar til afhentning.

  • Kan jeg tracke min ordre?

    Alle ordrer får et track-and-trace nummer, som du kan slå op på vores webshop. Vælg linket ”Kundeservice” øverst på shoppen og vælg dernæst ”Track din ordre” nederst i menuen til venstre, eller klik her.

     

    Vær opmærksom på, at der kan gå nogle timer, før pakken registreres hos GLS / PostNord.

  • Hvad koster forsendelsen?

    Vælg selv afhentning med GLS eller PostNord koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit.

     

    Levering til din arbejdsplads (PostNord) koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK, men køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit.

     

    Levering til din privatadresse (PostNord) koster 39 DKK, uanset hvor meget du handler for. 

  • Bliver de varer, jeg bestiller, altid leveret?

    Ja, de varer, du ser på webshoppen, er dem, vi har på lager. Hvis en vare bliver udsolgt, fjernes den automatisk fra webshoppen.

     

    Skulle du være så uheldig, at en vare/størrelse bliver udsolgt, efter du har lagt den i din indkøbskurv, men inden du får gennemført betalingen, bliver du hurtigst muligt kontaktet af vores kundeservice.

     

    Vi tager forbehold for taste-, system- og optællingsfejl.

  • Kan I lægge min pakke på et aftalt sted?

    Det kan vi desværre ikke. Vi sender alle pakker med GLS eller PostNord, og vi kan derfor kun levere til den angivne adresse uden individuel aftale.

  • Jeg har glemt at hente min pakke - hvad sker der så?

    Skulle du have glemt at hente din pakke i GLS PakkeShoppen, på posthuset eller i PostNord postbutikken / pakkeboksen, returneres pakken til os efter 2 uger. I sådanne tilfælde pålægges du et gebyr på 50 DKK til dækning af returfragt og håndteringsomkostninger.

     

    Uafhentede varer omfattes ikke af fortrydelsesretten.

  • Til hvilke lande leverer I?

    Vi leverer pt. kun til adresser i Danmark.

     

    Please note: We deliver only to mainland Denmark.

    We do not deliver to any other countries incl. Greenland and Faroe Island. 

BETALING

  • Hvordan betaler jeg?

    Når du er færdig med at handle og har klikket på "Ja tak, gå til kassen", får du vist en oversigt over, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger "Gå til kassen", bliver du ført til en sikker server hos DIBS, hvor du skal vælge, om du vil betale via MobilePay eller med betalingskort.


    Beløbet trækkes først på din konto, når ordren sendes fra vores lager. Så snart vi har modtaget din ordre, modtager du en bestillingsbekræftelse fra os i din indbakke.

     

    Bemærk: Det koster ikke ekstragebyr at betale med MobilePay eller betalingskort. 

  • Hvornår trækker I pengene?

    Vi trækker først pengene på dit kort, når ordren bliver pakket og faktureret. Er der en del-levering på din ordre, vil pengene først blive trukket, når den sidste del af ordren er sendt.

  • Hvilke leveringsomkostninger er der?

    Vælg selv afhentning i GLS PakkeShop eller PostNord postbutik / pakkeboks koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK, men køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit. 

     

    Levering til din arbejdsplads (PostNord) koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK, men køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit.

     

    Levering til din privatadresse (PostNord) koster 39 DKK, uanset hvor meget du handler for. 

  • Hvilke betalingsmidler kan jeg benytte på Sportigan.dk?

    På webshoppen kan du betale med:

     

    MobilePay

    Dankort / VISA Dankort

    VISA

    Visa-Electron

    MasterCard

    MasterCard-Debet 

    American Express

    JCB

     

    Gennem samarbejde med NETS, der tidligere hed PBS, sikrer vi dig et trygt og sikkert køb.

     

    Alle transaktioner er gebyrfrie! Der trækkes ikke betalingsgebyr for betaling med MobilePay eller kort over nettet.

     

    Alle priser på siden er inklusiv moms (25%).

  • Jeg har hverken MobilePay eller kreditkort, kan jeg handle alligevel?

    Du kan desværre ikke handle på webshoppen uden MobilePay eller kreditkort.

  • Hvordan er det med sikkerheden på nettet?

    Sportigan.dk er en E-mærket certificeret butik. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre. 

     

    Læs eventuelt mere om dette ved at klikke på E-mærket nederst på forsiden, eller find flere relevante informationer på Forbrugerrådets hjemmeside taenk.dk eller på Forbrugerombudsmandens hjemmeside forbrugerombudsmanden.dk.

  • Hvad gør jeg, hvis der opstår tekniske problemer på webshoppen?

    Hvis du, mod forventning, skulle opleve tekniske problemer på webshoppen, er du meget velkommen til at kontakte os på shop@sportigan.dk.

RETURNERING

  • Kan jeg returnere til en fysisk butik?

    Du kan fortryde dit køb, når du har lyst - der er ingen tidsfrist - hverken i butik og på vores webshop.
     

    Ja, du kan altid returnere dine online-køb gratis i alle Sportigan butikker (husk blot at medbringe kvittering / faktura). Vi bytter med et smil eller betaler pengene tilbage til dig. Se oversigt over vores butikker her.

     

    Varen, du sender retur, skal overholde følgende regler:
    Vælger du at sende dit køb retur til webshoppen, skal varen sendes tilbage i original emballage (skotøjsæsker må ikke benyttes som forsendelsesemballage, men skal sendes med retur). Varen eller emballagen må ikke være beskadiget, og mærker og mærkater skal være intakte.

  • Hvordan returnerer jeg til webshoppen?

    Du kan fortryde dit køb,k når du har lyst - der er ingen tidsfrist - hverken i butik og på vores webshop.

     

    Bor du ikke nær en butik, har vi gjort det nemt for dig, at returnere til webshoppen. Der er vedlagt en returlabel i pakken sammen med dit køb.

    Vælger du at bruge returlabelen, betaler du kun 29 DKK for at sende din pakke tilbage til os. De 29 DKK bliver automatisk modregnet de penge, du skal have retur.

    Udfyld venligst returformularen, som du ligeledes har modtaget i pakken sammen med dit køb, og send den til os sammen med returvaren.

    Bemærk: Anvender du anden returlabel fra posthuset koster returforsendelsen min. 80 DKK. I så fald skal pakken sendes til

    Sportigan.dk / SPORT24.DK – Web-Retur
    Eksportvej 1
    8653 Them


    Visse varer kan i kraft af deres størrelse ikke returneres med normal post. Dette gælder for eksempel bordtennisborde. Udgiften for returnering af et bordtennisbord med Danske Fragtmænd forventes at beløbe sig til ca. 400 DKK, afhængig af hvor i landet du bor.


    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

  • Jeg har mistet min returlabel - hvad gør jeg?

    Har du mistet din returlabel, så klik her.

  • Jeg har mistet min returformular - hvad gør jeg?

    Har du mistet din returformular, så klik her.

  • Jeg har handlet i en fysisk butik, men ønsker at returnere til webshoppen - hvad gør jeg?

    Har du købt en vare i en af de fysiske Sportigan butikker, men ønsker at returnere den til webshoppen, så klik her.

  • Hvordan reklamerer jeg over en vare?

    Ved fejl ved leverance bedes du kontakte kundeservice pr. mail via shop@sportigan.dk eller på telefonnr. 30 21 38 80.

     

    Ved fejl eller mangler på en vare kan du enten gå i en af de fysiske butikker eller kontakte kundeservice pr. mail via shop@sportigan.dk eller på telefonnr. 30 21 38 80, så vi kan sende dig en gratis returlabel.

     

    Dokumentation
    Det letter ekspeditionen af din returvare, såfremt du vedlægger en udfyldt returformular, med en kort beskrivelse af, hvad der er glat med varen. Vedlæg eventuelt en kopi af fakturaen, som du modtog sammen med varen. 

  • Jeg har fået leveret en forkert vare, hvad gør jeg så?

    Vi beklager meget, hvis vi er kommet til at sende dig en forkert vare, eller hvis der mangler en del af din ordre. I så fald beder vi dig kontakte kundeservice (husk at have dit ordrenummer klar), og vi vil selvfølgelig undersøge sagen snarest.

     

    Hvis vi har sendt noget forkert, sender vi dig selvfølgelig en returlabel.

  • Hvordan får jeg mine penge tilbage, hvis jeg har fortrudt købet?

    Hvis du har fortrudt købet, kan du selvfølgelig få dine penge tilbage. Hos Sportigan.dk har du ubegrænset fortrydelsesfrist.

    Du kan enten:

    RETURNERE TIL EN FYSISK BUTIK
    Du kan altid returnere dine onlinekøb gratis i alle Sportigan butikker (husk blot at medbringe fakturaen, som du modtog i pakken sammen med din ordre). Vi bytter med et smil eller betaler pengene tilbage til dig. Se oversigt over vores butikker her.

    RETURNERE TIL WEBSHOPPEN
    Du kan naturligvis også returnere dine varer til webshoppen. Læs hvordan under spørgsmålet "Hvordan returnerer jeg til webshoppen" ovenfor. 

     

    Så snart vi har modtage din returvare og kontrolleret den, refunderer vi beløbet til det kort, som du benyttede ved købet (med mindre du udtrykkeligt har angivet noget andet), og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet.

    Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    Hvis din ordre er betalt med Dankort, tager det typisk 1 – 3 hverdage, fra vi har refunderet pengene til dig, til de går ind på din konto. Ved andre korttyper (bl.a. MasterCard) kan det tage op til 30 dage. 

    Bemærk: Det er ikke muligt at få pengene udbetalt for varer, der er  betalt med gavekort.

  • Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

    Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 30 21 38 80. Vi sidder klar ved telefonerne alle hverdage fra kl. 8 - 16. 

     

    Du er ligeledes altid velkommen til at skrive til os på mail-adressen  shop@sportigan.dk.

SIKKERHED

  • Hvordan er det med sikkerheden på nettet?

    Sportigan.dk er en E-mærket certificeret butik. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre. 

     

    Læs eventuelt mere om dette ved at klikke på E-mærket nederst på forsiden, eller find flere relevante informationer på Forbrugerrådets hjemmeside taenk.dk eller på Forbrugerombudsmandens hjemmeside forbrugerombudsmanden.dk.

KLAGEINSTANSER

  • Ønsker du at klage?

    Hvis du vil klage over dit køb, bedes du i første omgang rette henvendelse til kundeservice på telefonnr. 30 21 38 80 eller via e-mail til shop@sportigan.dk.

    I fald det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

     

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning 
    Carl Jacobsens Vej 35 
    2500 Valby

    Du kan også klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

     

    EU-Kommissionen online klageportal (ODR) kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her

ØVRIGE SPØRGSMÅL OG SVAR

  • Har I et katalog?

    Ja, på webshoppen kan du se Sportigan kataloger / tilbudsaviser, der udkommer med de forskellige sæsonvarer. Bemærk gyldighedsperioden på bagsiden af kataloget.

     

    Du kan se katalogerne / tilbudsaviserne ved at klikke på linket KATALOGER øverst på shoppen . Du bedes desuden holde øje med forsiden af Sportigan.dk, hvor vi annoncerer med det aktuelle katalog. Bemærk gyldighedsperioden på bagsiden af kataloget. 

  • Farver

    Vi er meget omhyggelig med at tage farvetro fotos af alle produkterne i vores shop, men vi kan ikke garantere, at farverne, du ser på din skærm, er nøjagtigt de farver, som varerne har, da farvegengivelsen afhænger af indstillingerne på din computer.

  • Force majeure

    I tilfælde af force majeure bortfalder Sportigan.dk's forpligtelser, og er force majeure perioden længere end to måneder, har både du som kunde og Sportigan.dk ret til at ophæve aftalen uden pligt til at betale erstatning.

     

    Med force majeure menes blandt andet strejker, sygdom hos medarbejdere, transportforstyrrelser, import- / eksportforbud, uanset om dette forekommer hos os eller vores (under-)leverandører.

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER

  • Hvilke informationer kan jeg hente om virksomheden Sportigan.dk?

    □      G Sport

    □      CVR nr. 37 66 58 19

    □      Virksomhedsejer: Henrik Bruun

    □      Stagehøjvej 22, 8600 Silkeborg

    □      E-mail: shop@sportigan.dk

    □      Telefonnummer: (+45) 30 21 38 80

    □      Etableringsår: 2016

KONTAKT KUNDESERVICE

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med en kundeservicemedarbejer hos Sportigan.dk?

    Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: shop@sportigan.dk eller telefon nr. 30 21 38 80. Kundeservice er åben alle hverdage fra kl. 8 - 16.

     

    Vi besvarer mails indenfor 24 timer på hverdage. Sportigan.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker, har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.

  • Hvor hurtigt besvarer I min e-mail?

    Vi besvarer mails sendt til shop@sportigan.dk indenfor 24 timer på hverdage.

    Sportigan.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker, har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.

  • Kan jeg sende en forespørgsel på en vare?

    Du kan altid sende os en forespørgsel via shop@sportigan.dk eller ringe til os på telefon nr. 30 21 38 80.

ÅBNINGSTIDER

  • Hvornår har jeres kundeservice åbent?

    Kundeservice er åben alle hverdage fra kl. 8 - 16.

  • (Udfyldes kun hvis din forespørgsel omhandler et konkret produkt på webshoppen)

* Skal udfyldes

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål i vores Ofte Stillede Spørgsmål, er du

 

velkommen til at kontakte os telefonisk på       (+45) 30 21 38 80.

Hjemmesiden bruger cookies

Hjemmesiden bruger Cookies.
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. De er helt uskadelige og standard på de fleste webshops i dag.
Cookies på denne hjemmeside anvendes primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik venligst på Læs mere om Cookies.